Thursday, August 2, 2007

1.konsulent, et siste farvell

Kjære elevar, elevane, elev og elevene!

Det er med tungt sinn i disse dager skal forlate dokkar. Eg håpar at dokkar vil ta til dokkar ny visdom gjennom stadig å forske på og utføre rengjøringsarbeid. Dere blir herved sterkt oppfordret til å gjøre sammfunnsnyttinge tjenster til en hver tid. Det være seg å ta oppvasken for en medelev, vaske toalettene i 70. og 80.gangen (selv om du får stein når de andre har saks), alltid holde ditt eget rom sterilt og (reint) og ta den daglige vasken med glede. I tillegg vil eg gjerne oppfordre dokkar på det sterkeste til å spre det gode vaskevannet til en hver skitten sjel. Fortsett det gode arbeidet med å komme på nye visdomsord som dere kan gi videre til de nye rekruttene.

Dette er ikkje et farvel. Dere må ikkje under noen omstendigheter tro at eg ikkje ser dokkar. Eg skal holde nær kontakt med 2.konsulent og sammen skal vi drive Vask & Vis til nye mopper (topper). Selv om eg ikkje er med dokkar i fysisk form kan dere danne dere et mentalt bilde av meg i bare moppen. Dere er også pålagt å følge internettundervisningen som foregår på denne siden.

Mvh
1.konsulent

5 comments:

Daniel said...

For et meget vakkert og rørende innlegg:)

Mvh
elev

Synøve said...

Du er som en fraværende Baily! hadde du vært her nå hadde vi tatt en O'melly og gitt deg en klem

Cecilie said...

dere sliter..

Cecilie said...

det tok meg 5 min før eg skjønte kem som var kem om sammenhengen!

Vask & Vis avis said...

hvis du har skjønt så mye, har du jo kommet godt på vei da!