Saturday, August 11, 2007



Hei alle sammen!


Eg sitter med et litt tungt hjerte på min lille hybel i kristiansand. Her er det ingen elev, elever, elevar eller elevane eg kan spre visdom til. Heller ingen 2.konsulent å le og riste på hodet med over de ivrige spørsmålene fra undersåttene i livets skole. Eg må si at eg kjenner et lite savn langt, langt inne et sted. Og eg reknar med at dokkar savnar meg og. (Det er en plikt for alle å savne sin overordnede. En ære å bli savnet av sin overordnede)


I morgen er siste lønnet arbeidsag for denne sommeren. Fatt mot mine lydige soldater! Der er fortsatt mange skitne kroker som skal vasket gjennom skoleåret! For vi vasker fordi vi liker det!. Ikke på grunn av pengene. (Dette er visdom, skriv det ned) Husk alt dere har lært. Dere som er komt lenger en til 3. klasse kan kanskje spre noe videre, men ver forsiktig med å feilundervise. Dere vet som kjendt ikke så veldig mye enda... Forstett å hige etter ny informasjon, og send gjerne vaske spørsmål til e-postadressen vask_vis@hotmail.com.


handtrykk

1. konsulent

1 comment:

Vask & Vis avis said...

kjære 1. konsulent
det er en ære å føle ditt savn blandt oss i vår hverdag. Men nå er snart arbeidsøkten over. Det er jo fortsatt noen trofaste sjeler (som meg, elevar) som står på og vasker til siste støvdott er borte. For reint skal det bli.
I dag har vi også fått dratt nytte av de mange skjekketriksene. visdom visdom.
Elevar