Wednesday, August 8, 2007

Vittigheter og sannheten om 1. konsulenten

Ny gullkorn fra Kongshaugteamet:

Mari H og fugler: "Ka heite de fuglane som flyg i treklang?"

Oddvar R til Kristoffer H: "Kristoffer, du lukter som en gammel katalysator."




Her kommer noen litt personlige spørsmål til 1.konsulenten vår:

Liker du blomster?
Liker du kombinasjonen av gul og svart?
Liker du honning?

Vi har nemlig observert at etter at du forvant fra utsikten...forsvant også alle vepsene. Så implisitt i det vi spør deg om lurer vi om på du egentlig er en vepsedroning??

elevar og elev

2 comments:

Vask & Vis avis said...

Svar på spm



Å, dokkar har enda myyyye å lære!! D e jo fordi eg e så rein at d lukta blomster av meg!! Derfor kryr d av vepser. Når eg ikkje e der forsvinne dei på leiting etter nye blomster/reine blomsterluktande personar. Eg seie bare: VASK DOKKAR!!

Vask & Vis avis said...

Åh så bra svar.. Vi går i dusjen no. Vil du vaske meg?? Har du noen gode hygiene tips te oss?